مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) کاشان

دوره کارورزی 1 با رویکرد یادگیری الکترونیکی

در آستانه سال تحصیلی جدید و با عنایت به برنامه دانشگاه فرهنگیان برای بهره برداری هرچه بهتر از امکانات و قابلیت های سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان- فرهنگیادا، معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در نظر دارد دوره کارورزی 1 را با رویکرد یادگیری الکترونیکی و به صورت برخط برای مدرسان علاقمند شاغل به تدریس در پردیس ها و مراکز ارائه نماید.

بر این اساس از مدرسان کارورزی آن پردیس/ مرکز که علاقمند به شرکت در این دوره می باشند دعوت می شود حداکثر تا پایان وقت اداری چهارشنبه1/7/94  به لینکhttp://elearn.cfu.ac.ir/mod/feedback/edit.php?id=1608     مراجعه و ثبت نام نمایند.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده برای نحوه برگزاری دوره، این دوره مشتمل بر 12 جلسه یک و نیم ساعته در هر هفته می باشد.

هر جلسه شامل مجموعه معینی از منابع و فعالیت های صوتی – تصویری (فیلم ضبط شده، گفتگوی زنده برخط) و متنی می باشد وبرای پایان دوره یک ارزیابی نهایی در نظر گرفته شده است.

صدور گواهی ضمن خدمت برای مدرسانی که دوره را سپری می کنند منوط به حضور مستمر در جلسات به صورت برخط، انجام تکالیف و شرکت در ارزیابی پایانی خواهد بود.

ثبت نام در این دوره محدود به مدرسان دوره های کارورزی دارای ابلاغ مربوطه است.

در خصوص زمان  و روز برگزاری جلسات و نشست مجازی گفتگوی زنده، در فرم ثبت نام یکی از زمان های پیشنهادی را انتخاب فرمایید. زمان و روز جلسات، بر اساس بالاترین رای تعیین خواهد شد.

لازم به ذکر است که هر دوره برای 25 تا 30 نفر برنامه ریزی شده است و افرادی که زودتر ثبت نام نمایند در اولویت خواهند بود.

.........................

برای ورود به لینک ثبت نام در این دوره، لازم است در قسمت حساب کاربری سامانه فرهنگیادا، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید.

در صورتیکه برای نخستین بار به سامانه فرهنگیادا وارد می شوید برای اطلاعات بیشتر در خصوص حساب کاربری خود لطفا به اطلاعیه زیر مراجعه فرمایید:

 http://elearn.cfu.ac.ir/pluginfile.php/92706/mod_resource/content/1/GuideForTeachers.pdf


نظرات کاربران